Before the worst



God morgon!
Jag har sovit som en prinsessa i mitt nystädade rum inatt. Vid haöv ett klev jag upp ur sängen. Har jämt käkat sallad som får agera någon blandning utav frukost-lunch-middag, med tanke på klockan. Lyckades ringa till sommarjobbet förut, eftersom jag inte gjorde det igår. Hatar att ringa sådana samtal (feeegis), men det gick ju bara bra. Känner mig träningssugen så jag måste nog träna innan jag ska till pappa.
Sista helgen innan jobb nu, så nu kör vi på en toppenhelg med massa mys. Ikväll ska jag och syrran ha en av våra kvällar som vi har ibland, sitta i ett mörkt rum med massa ljus och dricka te och läsa gamla tidningar. Det är alltid lika kul, ta och pröva det någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0