And all I wanna see


Gulligt, huh? hehe..

I förrgår lyckades jag göra misslyckade fiskbullar. Idag lagade jag en kladdkaka med jordnötssmör som smakade barnmat. Hur lyckas man? Jag kan inte laga simpla saker, de blir bara dåliga. Men det som är svårare brukar på något konstigt vis gå bättre. Märkligt.
Har haft en mysig kväll med min familj. Prat och massa skratt.

Linnea: Det satt två flugor på varandra förut.
Mamma: Vad gjorde dom då?
Linnea: Jag vet inte (skrattar lite). Men jag ville inte se dom i alla fall. Men de satt kvar.


I morgon ska jag tvinga mina vänner att umgås med mig. Saknar dom. Och så ska jag tvinga mitt band (tycker fortfarande att det känns jättekonstigt att skriva "mitt band", liksom ehh, har jag ett band?) att spela, för det saknar jag jättemycket. Och så ska jag tvinga dom att skriva en låt. Haha, hemsk jag är.

Bad Meets Evil – Lighters ♥
Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0