Nyår 2010


























Min kväll/natt var så jäkla bra igår. Jag hade det hur kul som helst.
Mitt 2010 fick ett perfekt avslut och mitt 2011 fick en perfekt början.
Vi gjorde allt som man kan göra igår, i stort sett vi.
Vi sjöng singstar, spelade guitar hero, dansade i röken som sprutade ut ur rökmaskinen medans musik kom ifrån datorn som var inkoppald i teven efter många om och men. Och röken gjorde så att brandvarnaren satte igång haha. Sen så sköt vi ju raketer - som kunde ha slutat illa! Raketerna som skullle ha åkt upp i luften stannade kvar på marken, så då var det bara att SPRINGA! Sen så blev vi ju även skrämda av min morbrors fru  INTE KUL! skrek som en galning. Lite Alice I Underlandet hann vi också med.
Ja, det var så himla roligt igår.
Jag kan inte ens sätta ord på det.
Så tack för en sådan fin kväll.
Och tack för alla andra kvällar vi haft.
Och tack för alla kvällar som vi kommer ha 2011.

Nu hoppas vi på att 2011 blir ännu bättre än 2010

Kommentarer
Postat av: Majaaaaaaaa

Bäääääst! ♥

plus oj va fin jag blir på bilderna! men jaja! hade iaf skitkul josse (:

2011-01-01 @ 17:26:08
URL: http://youmaybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0