Nej... Det är jobbigt nu

Nu ska jag nattblogga lite, bara för att.
Jag mår inte så bra jämt nu. Min kväll har varit urdålig. Välja sidor, försöka föstå, inse saker och allt annat jobbigt. Jag har även gråtit för att det varit så hemskt, men mest för de fina orden som en vän skrev. Jag har även fått vänner att må dåligt idag. Jag är ju bedrövlig! Jag kan inte riktigt förklara hur det är i mitt huvud jämt nu, men jag antar att det är kaos. Antagligen gör jag er, mina kära läsare, nyfikna, men en del fattar vad det handlar om.
Mina krafter har typ flugit iväg. Jag är ganska så utmattad. Det känns nästan som jag sprungit och sprungit och aldrig stannat och därför nu trillat ihop. Fallit till marken och blivit kvar där.
Kanske borde jag inte skriva det här, för det är ju ganska så privat, men jag måste få skriva av mig.
Jag är så himla arg och ledsen på så många jämt nu så det är inte klokt. En del har sjukit så enormt medans vissa lyft.
Nej, jag ska ge mig nu. I morgon ska allt bli bättre och jag ska vakna glad. Ställa mig på starka ben och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0