Neeeej!! Jaaaa!!



Jag skulle ju lägga mig tidigt! I stället blev jag sittandes framför teven och se på handboll. Hmm, jag börjar nog gilla handboll. Problemet är att jag inte förstår något av det, men jag lever mig in i spelet och utbriser "Neeeej!!" när de missar målet och när Polen gör mål och så skriker jag "Jaaaa!!" när Sverige gör mål. Haha lite kul sådär, eftersom resten av familjen sitter tyst.
Men okej, jag lovar att lägga mig när handbollen är slut. Looovar.
För i morgon vet vi alla vad det är för dag.

Kommentarer
Postat av: Majaaaa

Att prata om ljuset hinns med! Ses ju trotts allt imorgon plus typ hela natten (; PLUS alla andra dagar (;

2011-01-20 @ 21:59:41
URL: http://youmaybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0