Minus och minus blir plus.



Halloj!
Är så trött så att jag inte är trött längre! Som att minus och minus blir plus, get it?..
Har varit i skolan och ja... jobbat? Sen efteråt så blev det träning inför UKM, och det gick väldigt bra! Gitarristen som jag har är ju grym!
Men så är jag tydligen en bitch också..? Känns ju bra... Men jag skriker ovetandes åt mina kompare, haha! Får hoppas de inte blir allt för ledsna, för jag menar ju inget illa!
Och så vet jag inte om det blir breakeven... Jag vill, men jag vet inte hur det funkar. Julia tycker jag ska sjunga Like A Prayer. Den är ju rätt bra och jag kan den rätt bra med. Men jag måste höra med de som spelar åt mig och så. Vi kanske skulle träna i morgon, så vi får väl se.
Ja minus och minus ja, överövertrött så jag är pigg var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0