god morgon huvudvärk




Nämen, det har kommit en hel del människor till Åsteby idag! Vet ni varför? För att det faktiskt är rally utanför mitt fönster idag. Självklart så skulle det vara just idag, den dagen man som helst bara vill sova, men då istället blir väckt av skotrar.
Kvällen igår var bra. Kom till Stjernehallen något efter sex och åkte hem halv två-två. Även om det inte blev så sent så blev jag väldigt trött, fast ändå inte på nåot vis. Men en veckas skola och vara upp klockan halv sex gör så att man blir väldigt seg. Och så åtta timmars stående.
Tyvärr gick det väl inte riktigt så bra som vi hoppats för tjejerna i rosalila tröjor, men de spleade väldigt bra tyker jag nog.
Nu är jag dödstrött med världens huvudvärk
, men jag kanske får sätta mig och titta ut genom fönstret när starten går klockan tjugo över tolv.
Byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0