Flodhäst


Förlåt Maja, brist på bilder...

Jag har verkligen haft en hemsk morgon!
Först drömde jag om råttor (ja, jag avskyr råttor, är verkligen livrädd för dom). Men det var väl inte så hemskt. Men sen vaknar jag av en flodhäst! Nu tänker ni antagligen så här: Vad går den där tjejen på? Men det är inte så sjukt som det låter. Det tog väldigt lång tid för mig att inse att det inte var någon flodhäst, utan en häst. MEN HALLÅ!! DET LÅTER FORTFARANDE HELT CRAZY!! Ja, jag vet att det gör det. Men läs vidare nu... Det var en häst som gnäggde, men inte en riktigt... Det var hemtelefonen som tjöt som en häst för att det var Linneas födelsedag. Puh!
Men annars har morgonen varit okej.

Ska ta och göra mig i ordning nu.
Måste ju se lite okej ut när syrran fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0