Dåligt det går!



Då var jag äntligen hemma efter en lång dag i Torsby. Skola och efter den tandläkaren. Jag var verkligen jättenervös över att gå dit, men det gick ju hur bra som helst.
Nu har jag en massa saker som måste fixas. Har verb-prov i spanska på tosdag, filmresencion på The Outsiers tills fredag och sen så har vi NO-prov i atomfysik på fredag också. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska få det att gå ihop.
Kan ju ta och berätta hur det såg ut när jag kom hem: Skulle fixa kaffe, upptäckte med förskräckelse att den som man gör skummjölk med var trasig. Sen så tappade jag kaffekoppen och det blev kaffe på hela diskbänken. Efter det tog jag mig en banan, men den tappade jag på golbvet. Lyckat!! Nu är jag sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0