Om ni undrar vem jag är, läs

För alla er som undrat vem jag är, läs.
Jag är Josefin, som jag antar att ni vet. Jag är född den 14 maj 1995. Jag bor utanför Torsby, i samma vita hus som jag alltid bott i. I huset bor även min mamma, min lillasyster och fyra katter.
De flesta som vet vem jag är, har nog egentligen inte någon som helst aning om hur jag är egentligen. Jag verkar nog ganska så tystlåten och blyg, och visst är jag det ibland.
Jag älskar att babbla, det är nog den största missuppfattningen om mig. Nej, jag pratar inte gärna med människor som jag känner sådär, utan jag pratar mycket hellre med mina vänner.
De närmaste vännerna vet hur jag är och fungerar. Men hur är det då? Jo, jag är en känslig person, men jag är sälla ledsen. Jag är nästan alltid glad, för varför ska man sura hela tiden? Livet är för kort för att vara arg jämt. Jag kan vara ganska så bitchig, eller kaxig kanske man kan kalla det, men jag menar aldrig något. Jag är ganska så oseriös, och skojar om det mesta jag säger. De personer som jag älskar mest är jag alltid elaka emot, för det är så jag är, haha! Och självklart menar jag inget elakt, uatn jag är bara lite småkaxig. Nu tror människor jag ljuger... För jag är ju så snäll och tyst? Visst jag är tyst när jag är i skolan, men hemma..? Nej, då är jag ganska så crazy. Jag är nog ganska så tokig, det kan vännerna intyga. Jag älskar att skratta och ha kul, så är det bara. Jag är ganska blyg, men på senare tid har jag blivit modigare. Självklart har jag dagar då jag är nere, fast jag då spelar jag oftast glad, för jag gillar inte att visa mig svag. Jag har ganska så lätt för att förstå mig på människor, men mig själv förstår jag mig svårare på. Sen så händer det ju att jag är arg. När jag är arg så bör man hålla avstånd, för då är jag arg, verkligen arg.
Min favortifärg är mörklila. Spindlar är ett djur som jag älskar. Jag är livrädd för råttor och möss. Lassange och russin är äckligt. Tacos är favoritmaten. Jag hatar idrott, men jag äslkar att dansa runt och att spela innebandy. Matte är det roligaste ämnet i skolan. Jag är blond egentligen. Britney Spears har alltid inspererat mig inom musiken. Lady Gaga är favoritartisten. Jag spenderar alldeles för många timmar framför datorn. Jag är helt oteknisk, och det menar jag! Jag har spelat fiol. Tennis är det skitkul att kolla på. Jag har hål i naveln. Jag har aldrig legat på sjukhus. Jag har sökt till natur. Musik är mitt liv.
Det var massa onödiga saker om mig det.
Jag är väldigt fåfäng av mig och jag vill alltid se bra ut. Håret måste ligga bra, kläderna måste vara bra och sminket måste vara bra. Jag kollar mig extremt många gånger i spegeln, men vilken tjej gör inte det? Så aa, jag är ganska fåfäng.
Jag tror jag är ganska snäll.... men man vet ju aldrig. Jag brukar hålla det jag lovar och jag älskar att lyssna på människor, det är kul att höra vad de har att säga. Så har ni problem, kom till mig, jag leker gärna psykolog.
Jag är osäker ibland, självklart. Förut var jag rädd för det mesta, livrädd för att göra bort mig. Men med en svag grund  att stå på, har den nu ändå blivit stark. Jag har växt som person och blivit modigare. Allt är inte jobbigt längre, livet är ju kul!
När jag blir äldre SKA jag flytta till USA, så är det bara, för det vill jag. Inte vill jag bo i kalla Sverige direkt. Man fryser ju ihjäl! Helst vill jag även tjäna pengar på ett bar jobb.
Det var en massa prat om mig det. Kanske förstår ni på mig lite bättre och känner mig lite bättre. Men om ni undrar något mer så kan ni ju alltid fråga, jag är inte farlig! Även om mina vänner ibland kallar mig för Ängeln Från Helvetet, hm, vad kan der bero på? .. Haha! Seriös var det ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0