Livet leker och jag mår super



Jag mår så himla bra jämt nu. Visst jag är dyngförkyld, men annras så mår jag prima. Det var länge sedan jag kände sådan glädje. Det är kanske jobbigt att gå upp på mornarna, men när jag väl är i ordning och ready for school så kan jag inte sluta le, för det känns så himla bra. Livet känns så bra, och jag älskar det, såklart. Jag har en klass som sprider mycket gkädje i mitt liv, jag har helt otroliga vänner som jag skrattar så många gånger med varje dag och jag har en underbar familj som jag älskar. Jag kan inte klaga på min situation. Jag mår super. Förut kunde jag vara nervös för allt, och då menar jag allt. Jag var rädd för att åka med bussen till skolan själv, stå och prata inför klassen, prata med människor som jag knappt känner, men nu är det inte så längre. Jag tänker bara äh, I can make it. Vad som gjort mig så glad vet jag inte. Men jag mår då fruktansvärt bra så att jag inte kan sätta ord på det. Leendet finns alltid på min mun, i alla fall oftast. Hur som helst finns det inom mig. Jag är bara glad, inte rädd längre, njuter av varje sekund och bara lever livet. Jämt nu finns inga problem, de är bortblåsta och lyckan har funnit mig. Men vad är det som har gjort mig på himla glad? Det undrar jag allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0