You're just like a pill



Roxy hängde med ut i det härliga vädret när jag fotade idag.

Det var länge sedan som jag känt mig så ledig och fri som jag gjort idag. Jag har inte gjort ett skit. Och det har varit så himlans gött. Varenda helg har i stort sett varit fullbokade ett tag, men idag var jag helt ledig.
Ikväll passade jag även på att ta hand om mig själv. Jag tog ett varmt bad, körde på hårinpackning och hela köret. Riktiga söndagssysslor. Så nu är jag hur redo som helst inför en ny vecka.

Lite prov, redovisningar och inlämningsuppgifter väntar under de två sista veckor innan vi tar jullov. Ska försöka ta tag i de sakerna imorn. Tänk er, en termin har snart gått! Det känns som om att det var igår som jag gick in i gymnasievärlden. Haha. Efter min första dag i gymnasiet så tänkte jag: "Jag kommer aldrig klara av det här. Jag vill aldrig gå tillbaks hit. Aldrig igen. Shit, det här kommer inte gå". Men det har ju tydligen gått ganska så bra, för jag går både i skolan och lever.

Nu ska jag se på alla delar av julkalendern som jag missat. Måste ju se hur det går för Kurre och Charlie! Och så ska jag leta reda på min bok. Slarvig jag är som tappar bort allt. Men den ligger antagligen under den gigantiska hög med kläder som finns på mitt golv. Jag måste verkligen städa innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0