13 December 2011 - Lucia

Ja, idag är de Lucia. Jag hoppas att ni haft en bra Lucia än så längre! Att ni ätit pepparkakor, lussebullar och bara myst. Själv har jag fått feber och blivit rätt så sjuk under dagen. Men det börjar bli bättre nu igen. Det går ju som sagt en hel del sjukdomar i skolan nu, så det är säkert därför. Imorgon måste jag vara frisk, för då har vi kursprov i matte. Herre jissenes, jag borde nog ta mig en riktig koll på den. Lite cossiuns, exponenter, procentenheter och annat roligt... Det här provet är det sista som kan göra så att betyget i matte förbättras inför jul. Det är inte länge tills vi får våra första betyg med det nya systemet som går från A-F nu. Jag är inte förväntansfull. Tycker denna termin har gått hemskt dåligt emot vanligtvis. Tur att det finns en till termin, så man kan göra bättre ifrån sig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0