Lucia imorgon

Och så var den eftermiddagen förbi... Och jag har inte gjort någon läxa. Fy på mig. Men det hinns nog. Istället har jag bakat skorpor och tittat på två avsnitt av Graven. Jag rekomenderar den serien varmt! Mordgåtor, spänning, osv. Men inget slår ju Harper's Isalnd. Oj, vad  frälsta vi blev över den serien i somras.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och packa väskan inför imorgon. Vi har tydligen bad på idrotten. Förstår inte ens att de tvingar dit oss elever, för ingen, verkligen ingen, vill ju dit. Och vi tjejer är ju väldigt töliga. Haha. Äsch då, ska nog gå finfint.

Min vän nämde idag att det kanske var dags att byta header, för den är ju ganska så höstig. Men lugn, ny design är påväg! När det blir nytt år så ska jag ge er något annorlunda, fast det kommer bli något i liknande stuk.
Kan knappt fatta att det snart är  2012! Då ska ditten och datten ändras. Funderar på ny frisyr..? Hm. Vi får väl se.

God natt med er nu! Imorgon är det Lucia, gud vad mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0