Planerar en Stockholmstripp



Jag planerar en Stockholmsresa med vännerna för fullt. Vi kollar på vandrarhem, tågbiljetter, tider och annat viktigt innan man kan beställa allt. Jag vill så gärna iväg så att jag tror att jag spricker. Hitta på en massa kul i storstaden. Det var väldigt länge sedan jag var där nu, flera år sedan. Så jag minns inte riktigt hur det ser ut, men fint minns jag att det var. Så jag vill gärna dit igen och turista mig runt. Haha. Och med några fina vänner så skulle det ju bli hur roligt som helst. Så det är bara att hoppas på att allt blir som planerat och att vi drar iväg i februari.

Jag har lyckats jobba lite med skolarbetet nu ikväll. Det känns skönt att se att läxhögen blir allt mindre. För även om det är trögt nu så går det galant när man väl lägger ner sig lite. Och det gäller ju att ligga i under de få dagar som är kvar nu! Vi har ju endast en skolvecka kvar på detta år! Jisses vad gött. Och sen dröjer det inte länge tills julafton. Jag måste verkligen fixa klart alla presenter denna veckan, det börjar bli lite stressigt med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0