Miss Fondell är grym ikväll!

Gör ni som mig och glor på Idol? Visst är Amanda hur grym som helst ikväll?! Jag får gåshud och börjar nästan gråta. Så bra är hon. Hon kommer komma så fasligt långt inom musiken så att det inte finns ord. Shit vilken inspirerande människa!

Jag känner ett stort behov av en utlandsreda denna fredagskväll. Jag fryser som en gris (om de nu fryser mycket?). Börjar nästan tro att jag håller på att få feber. Har ni tänkt på att man ibland, när man har en riktigt dryg skoldag, önskar att man hade lite feber och halsont bara för att det vore så mysigt att krypa ner i sängen igen och sova några timmar till? Fast när man väl blir sjuk så vill man bara bli frisk. Konstigt det där.

Teneriffa hösten 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0