Min stackars syster (en liten äcklig bild, så känsliga varnas)



När jag stod och sminkade mig imorse så hörde jag hur min syster började gallskrika. Jag har aldrig hört henne skrika så mycket förut. Så till sist var jag tvungen att gå in i köket och se vad som hade hänt.
Eftersom katterna började springa så började jag tro att det var en råtta i köket, så då blev jag rädd för att gå in. Men när jag kom in i köket så kunde jag inte göra något annat än skratta, för det var så komiskt.
Min syster hade trasslat in sitt hår i elvispen! Kan ni tänka er vad ont?! Så himla synd om henne ju. Det är ju sånt som bara inte händer! Haha. En bra bit hår lycklades till och med slitas av. Stackare.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0