Ha en bra Nyårsafton!



Jag vill börja med att önska er Alla ett riktigt Gott Nytt År! Ha en rolig kväll, men ta det lugnt!

Jag är nu klar med håret och sminket. Den andra bilden var ett försök till att visa ögonmejken, men det gick lite sådär. Nyårs-outifiten får åka på hos Julia. I år ska jag ha en svartguldig tunika, ett par svarta strumpbyxor och ett par skyhöga klackar. Jag ska föröska få lite bilder på kläderna sedan. Min vän Julia kanske vill leka fotograf åt mig.

Vid halv sex ska jag bege mig mot skogarna (visserligen är jag väl i skogen nu med...). Då blir det att fixa det sista innan vi drar iväg och firar nyåret med vännerna.
Jag tror detta blir sista inlägget för i år, om jag inte får tillgång till en Iphone eller en dator så.
Men nästa år så har jag bland annat ett nyårslöfte: Bli bättre på att blogga och komma med en ny design! Fast jag har andra löften också. Jag ska börja äta nyttigare, nu efter all julmat. Haha. Plus att jag ska börja träna av något slag. Men framförallt ska jag göra mig själv lycklig. Följa mitt hjärta, leva och ha kul.

Gott nytt år! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0