9 December 2011



Nu är det äntligen helg ♥

Jag är förkyld och somnar när som helst. Ville så gärna stänga av alarmet och ligga kvar i den varma sängen imorse. Men jag åkte iväg till skolan för att  kvart över åtta ha labb i kemi, men nej då, självklart var läraren sjuk och lektionen inställd. Tänk, då hade man kunnat sova längre istället.
Efter det följde tre lekltioner. En av dom var provet på. Haha. Jag sa att jag kunde det mesta, men det känns som om att det gick ganska så dåligt.

Efter skolan så gick jag och Julia till Wiener och fikade. Vi satt där ett bra tag innan vi gick runt och kikade i butiker. Jag blev väldigt blöt om fötterna till sist, för här uppe i Värmland faller snön ner som bara den och det är även plusgrader. Verkligen ingen bra kombination.

Jag och min familj har nu haft en mysig fredagsmiddag och jag har hunnit med ditten och datten. Det var tänkt att jag och min vän skulle iväg och kolla på en innebandy cup som hålls under natten ändå in på morgonen här i byn, men vi valde att skippa den. Det är ju trots allt Idol final ikväll! Jag håller tummarna för att Amanda vinner, men Robin är sjukt grym han också. Plus att jag ska iväg och fortsätta spela in skivan imorgon, så då kan jag inte vara utsliten på grund av att jag sett på innebandy hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0