8 December 2011



Foton ifrån i somas då jag fotade syster med mina klackar.

Åhåå vilken lång dag. Vi slutade visserligen redan vid halv tolv och hade endast två lektioner på grund utav att vi hade inställd svenksa. Men om den varit lång så har jag inte så mycket att klaga på. När vi slutat så gick jag och fyra vänner till gymmet. Tjejerna satt med sina telefoner och killarna gymmade. Haha. Efter det med det pluggning inför kemiprovet som vi har imorn. Jag känner mig väldigt säker på det vi håller på med. Jag tror det kan gå riktigt bra. Får i alla fall hoppas det!

Jag håller på att bli dyngförkyld nu i samma veva som vintern slog ner som en bomb. Det var iskallt imorse! Jag trodde jag skulle frysa benen av mig när jag gick till skolan. Och jag kände hur näsan började rinna allt mer. Aj, aj. Jag har lyckats hålla mig borta ifrån alla vidriga förkylningar den här terminen, men nu så... Fast jag tror att det bryter ut på riktigt under lovet. Det brukar tyvärr bli så.


Kommentarer
Postat av: Julia

haha nej men lila :D <3

2011-12-08 @ 21:29:59
URL: http://juliakarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0