25 December 2011 - Juldagen



Jag hoppas att er julafton var minst lika bra som min!

Vi var ju iväg en sväng till mromor på kvällen och blev där tills nio. När vi kom hem så bänkade vi oss framför Göta kanal 3 med ännu mera godheter. Det är så sjukt hur mycket man äter under julen. Och det känns inte lockande att åka iväg och äta rester från igår sen.. Haha.

Mina planer denna dag är annars en enda sak: Städa rummet! Jag måste verkligen ta före och efter kort! Det är så grymt stökigt på mitt rum nu så att det inte går att beskriva. Högar av kläder här och var, stora dammtussar och prylar överallt. Så det är behövligt med en omgång av rummet. Och när rummet blivit fint ska jag koppla in de nya högtalararna till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0