18 December 2011

Hejsan!

Jag hade ett litet filmmaraton inatt. Det är ganska så mysigt att sitta uppe och se på film om nätterna. Man somnar så gott efter det. Men det värsta är att man skrämmer upp sig själv när man ser på alla läskiga serier. Man tror nästan att någon ska dyka upp och mörda en... Men än så länge har jag ju klarat mig undan det! Haha.

Idag var det ju tänkt att jag skule göra läxor hela dagen. Visserligen har det blivit lite gjort, men verkligen inte mycket. Jag fick nämligen Julia på besök och då kom vi på tusen saker som var så mycket roligare än det. Som att se på Vampire diaries. Ja, Julia tyckte vi skulle börja kika på den serien, så då gjorde vi det idgag. Den föll mig verkligen i smaken!
Nu ska jag se vad Julia har för sig i teverumet. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0