Where was I when you stopped trying?




Fann en sådan fin låt på spotify idag. "I'm not going home without you. I'll save your life. Not going home without you. I'll make this right and wait all night, if that's what it takes". Skitfin. Nästan så att man fäller en tår. Men nej, här ska inte bölas ikväll. Jag ska lägga mig med ett leende och drömma fina drömmar. Är så glad över allt. Visst ser en del saker mörka ut, men ändå känns det så bra. Och imorgon ska jag ha fullt upp hela dagen. Det älskar jag. Inte sitta still utan göra något jämt och ständigt. Ska plocka, städa, fixa, trixa, osv. Sitter nu och undrar vad jag ska ha på mig för kläder och hur jag ska sminka mig. Killar, var glada för att ni är just killar. Haha, livet som tjej är riktigt hårt ibland. Fast oftast är det perfa. Kan meddela att mina molusker blev superbra. Skrytsam jag är... Hoho, fast jag är rätt grym på molusker. Nu ska jag kolla klart filmen Upp som jag tittat på i två nätter nu.

Anna Nalick – Scars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0