what are words?



God morgon! Sitter nu på mammas jobb och väntar på att tiden ska gå. Har sovmorgon tills halv tio idag. Gick ändå upp tidigt, för jag har ingen annan skjuts. Så nu sitter jag här och håller på att somna. Kallt är det ute idag med, höst på riktigt. Fryser hela tiden. Fast i skolan är det oftast väldigt varmt och skönt som tur är. Kollar även igenom en matteuppgift som jag inte är klar med. Matte halv nio på morgonen är inte det bästa, hjärnan är för seg för det. Jag känner mig faktikst rätt puckad vid den här tiden på morgonen. Inget fungerar i hjärnan och hur man än försöker så förstår man inte. Lite jobbigt. Ska klura ut uppgiften nu och om en timme dra mot skolan. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0