Arvika Hamnfest var grymt bra!!



Var Arvika Hamnfest värda sina 250 kronor? SVAR JA!!!

Förlåt, men jag måste svära. Jäklar var grym Veronica Maggio var och fan vad bra The Baseballs var. Det var så himla otroligt, fantastiskt, spektakulärkt. Helt klart något av det bästa som jag varit med om. Maggio älskar jag ju som artist och shit vilken show The Baseballs bjöd på. Det var så grymt så att man inte vet vad man ska säga.
Jag kan ju ta och berätta hur vällen åg ut för oss: Vi drog neråt vid fem och plockade upp Julia och Julia på vägen. När vi kom fram regnade det och man blev ganska så blöt. Som tur var så var mamma i Arvika hela kvällen, så vi ringde efter henne och åkte till McDonalds och åt lite mat. Packmopedsturnén uppträdde då vi var borta, men vi tyckte det var sktisamma för vi såg ändå ingenting utav den. När vi ätit klart så åkte vill tillbaks till Olssons brygga och ställde oss förväntat och väntade på Maggio. Hennes scenspräk är så bra. Sådana saker lägger jag konstigt nog märke till. Även ljuset gör mig förundrad. Vi sjöng med och gungade i takt. Runt elva var hon färdig och då var det väntetid i en timme på att The Baseballs skulle uppträda. Så vi strosade runt lite och så. Jag tycker själva bandet är bra, men jag är inget stort fan av deras musikstil. Men oj vad de slog mig med häpnad! Deras show var helt amazing. Och jag kan inte fatta att de kunde sjunga och spela så perfekt live. Det var helt enkelt en fantastiskt kväll. Helt magisk. Jag filmade lite också, så jag ska i alla fall försöka få upp en film var från båda framträdanen. Nu är jag rätt trött efter att ha somnat vid halv fem i natt. Vi halvsov alla på vägen hem. Tur att man är ledig idag.

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Vill du vinna en gratis bloggdesign? Jag har en tävling där man kan vinna en design gjord av mig. Du hittar tävlingen här:

http://blackberrie.blogg.se/2011/august/vill-du-vinna-en-ny-bloggdesign.html#comment

2011-08-06 @ 14:12:58
URL: http://blackberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0