Fallow your heart and don't care about the rest



Fina bilder. Eller? Nja. Hade bara lite tråkigt och då är väl egopics det bästa ändå. Hm. Fin kväll med inget att göra. Suttit för många timmar på facebook och skrivt med mina vänner. Inge fel med det. Har tittat på Svenska Hollydoodfruar också. Kan man annat än älska dom? Jag och min familj sitter och skrattar åt dom. De säger mycket tokigt. Tänk om man bodde där borta i LA. Ska dra dit om några år. Först denna fas i livet - gymnasiet. Sen fortsätta med skolan och sedan USA. Mitt liv planerat helt och hållet. Men ska ta det som det kommer. Måste i alla fall ta tag i allt snart. Typ börja övningsköra mer. Oj då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0