Skype

Haha, oj vad jag har skypat nu. Det började med att William och Runar som tyckte att jag skulle komma och vara social vid skype, så jag var väl snäll och satte mig och babblade med dom. Slutade dock som ett enda frågetecken med deras prat. Sen kom även Julia och Julia. Har nog suttit i två timmar nu skulle jag tro. Men det är är kul att sitta och glo och prata med varandra. Roligt tisfördriv. Känner att jag börjar bli förkyld nu med, inte bra alltså! Så himla typsikt när skolan drar igång igen. Alla ska insjukna i något då.  Får gå på vitaminkur. Måste nog ta tag i lite saker som jag måste fixa tills imorgon med. Lite block som ska ändras, papper som ska fyllas i osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0