I couldn't keep you, but I keep my word



En lång dag med mera information och nya lärare. Hjärnan överarbetar snart, tror jag. Man kommer hem och känner sig ganska så förstörd efter skoldagarna. Men det är väl så i början, tills man blivit van. Idag tog jag och vännerna en tur till vår gamla skola. Vi har så många fina minnen där ifrån. Jag saknar verkligen högstadietiden, den var bäst. Nu är allt så seriöst. Och att jag avskyr att bryta mönster och börja med något nytt gör situationen inte bättre. Vissa stunder känns det nya så bra, men ibland vill jag bara skita i skolan och flytta härifrån. Jag vet att det kommer gå bättre och bättre, men det går så sakta fram. Allt är så ovant bara. Vänjer mig väl med tiden. Vad deppig texten kändes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0