So you tried to belive in the castle made of sand



Var nära på att somna i soffan. Jises vad trött jag är. Att man alltid ska vara uppe alldeles för länge varje kväll. Men man lever väl bara en gång så. Måste bädda nytt i sängen också, för jag lånade ut min säng till någon annan i natt och jag själv hamnade i syrrans säng med massa godsedjur. Yepp, så kan det gå. Fast jag sov skönt. Huvudsaken var ju att alla andra fick bra sovplatser. Nu har jag babblat nog om det. Sitter nu och diggar till Pitbull medand jag planerar lite angående i morgon. Eric Saade kommer ju tillSunne då. Så jag och några vänner kanske ska dra ner då. Lite kul, även om jag inte är något fan. Kan ju alltid dana loss i Grottan annars! Fast sjunga med i I will be popular funkar nog alltid. Dansa bort alla problem, eller nåt. Åhåå, skolan börjar snart. Börjar få lite ångest. I morgon kommer jag kunna säga "det är sista natten jag kan sova hur länge jag vill under lovet". Vi blir ju skitstora på måndag. Gymnasiet. Fast det känns inte så stort att börja ettan igen, hehe. Vi är allt pyttesmå än. Men kanske lite mognare. Men jag vette tusan om vi ens är det. Man blir nästan dummare med åren.

Pitbull Featuring Kelly Rowland & Jamie Drastik – Castle Made Of Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0