Om du är rädd för att hålla ett tal, tänk då att publiken är apor. Det hjälper.



Nyss skrev jag en lång text, men klantiga jag lyckades trycka bort sidan. Suck. Men det jag skrev var väl i stilen med att städningen gick finfint. Ska väl fixa lite mer på onsdag och på torsdag så har Julia lovat att komma och hjälpa mig. Det kan ju som sagt inte se ut hur som helst om det ska komma folk hit. I morgon ska jag dra till Karlstad och släcka min shoppingtörst. Det gillas! Måste införskaffa mig nytt smink och några nya toppar innan skolan börjar. Ska sluta nämna skolan, jag har ju lov. Men shoppa höstkläder och inte massa linnen och shorts. Sommarkläder är ju inte min grej. Så förhoppningsvis så blir det en mysig dag i staden med mamma, syrran och hennes två kompisar. Älskar att dra runt i städer. Och att sedan komma hem och lägga sig i en mjuk säng efter att ha blivit trött i både sinne och ben är ljuvligt. Där fick jag till det, haha. Ska väl lägga mig något tidigare ikväll än vad jag gjorde igår. Börjar känna att en förkylning kan vara på gång. Inte bra. Så natti.

Kommentarer
Postat av: Majaaaa

Fin blick, säger något som "varför sitter jag brevid den här killen, kanske borde dra en nonchalant utgång från bordet..." haha, eller liknande (;

2011-08-16 @ 02:13:37
URL: http://youmaybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0