This is what we call happiness



God morgon! Sitter här och dricker te medans jag redigerar bilder ifrån Falun. Riktigt fin stad det. En av de mysigaste städer jag besökt. Men Dalarna är väl rätt mysigt iof. Lyckades inte sova längre än till halv elva, så då gick jag upp och fick en stor rynka mellan mina ögonbryn när jag märkte att katten kissat i frukskålen. Ursäkt, men VAD HAR JAG FÖR SJUKA KATTER?!?! Haha, de visar ju noll respekt mot andra. Ja idiotiska djur ibland. Fast skitsöta. Fick en stor lust att spela sims idag. Är ju ett gammal simsfan och äger alla sims 2 spelan. Undra hur mycket pengar jag slängt ut på dom? Fast trean slår ju allt. Rätt kul att man kan bilda sina egna familjer och bestämma hur dears livsituation ser ut. Men jag vet inte om jag orkar göra det nu, för jag har en väldig huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0