Tjock hals, trött blick, konstiga ord



Haha, vilka bilder jag fann. För cirka ett år sedan så fick jag en av de bästa invisteringar jag gjort, min systemkamera. Jag fotar i stort sett varje dag. De här två bilderna är för ett år sen, shit, vad jag ändrats! Fast kanske inte ändå... Det är ju rätt likt, bara att jag vuxit som person, växt överhuvudtaget. I'm a big big girl now. Hm. Nog tjatat om det. Min hals är tjock och jag känner mig helt drogad, inte för att jag varit det någon gång, men men. Fast jag är dåsig, trött och sliten. Vill verkligen inte insjunka. Fina ord jag använder insjukna. Och så babblar jag på om allt onödigt, det är inte ett gott tecken, för då brukar jag bli sjuk. När jag har feber så svamlar jag alltid i mina meningar och det blir bara en konstig hög med ord som kommer ut. En klumbig, osammanhängande hög som glider runt varandra och blir otydlig. Fattar ni? Haha. Vilken fin sörja det blev av allt nu. Borde nog lägga mig, men jag känner mig själv allt för väl för att veta att jag kommer sitta uppe tills minst elva. Idiotiskt, men jag är kanske en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0