Tell me you noticed, tell me you heard


Vårat bildprojekt i nian.

Vill ni veta något av det bästa med denna vecka? Att jag slutar tjugo i ett i morgon! Kan nog inte vara gladare för det. Fyra lektioner från kvart över åtta, sedan slut för dagen. Vad ska man hitta på då? Hem och sova ut? Hm. Vore nog inte fel. Mitt i glädjen kommer jag nu ihåg matteläxan, jippi. Älska matte men hata matteläxor. Ungefär så ja. Så jag får väl dra och göra den alldels strax. Har ju bestämt mig för att ta skolan seriösare än någonsin nu, för det är ju nu det gäller. Jises vad mycket skolprat det är i bloggen nu. Men det blir lätt så nu i början. Om någon dag så är det helg, en efterlängtad sådan. Ska bara ha det mysigt och må gött i helgen. Ha temys med min syster och kanske umgås med någon vän.
Ska lägga till en ytterligare kategori här på blogg. Jag ska börja skriva lite mer riktiga saker om sånt som är viktigt, om mina åsikter osv. Har ingen aning om vad jag tänkt mig, men jag har så många funderingar nu. Och jag för mig ju bättre i text än tal. Okej, skittråkig blogg nu, men ni får stå ut tills något kul händer. Ska försöka göra något riktigt klantigt i morgon som ni ska få skratta åt. Typ trilla i korridoren. Nej, vad är det jag säger? God natt med er, matten kallar!

Scouting For Girls – Love How It Hurts
Bäst just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0