Tännra på törk


Gullig vänskara man har, haha!

Hejsan! Nej, jag har inte sovit hela dagen om ni tror det. Faktum är att jag vaknade redan vid åtta. Det blev en rolig och sen natt igår. Mycket tokigheter. De flesta bilder är som Kissie skulle ha sagt: obloggbara. Vi ser så galna ut allihop, men lite kan jag väl visa er ändå. Men det får bli senare. Är konstigt nog inte för trött efter bara några timmars sömn. Men vi hade det som sagt kul, även fast att det blev lite tråkigheter där emellan. Men nu har Julia kommit hit igen. Hon sov ju över, men hon saknade mig nog för mycket och kom tillbaks, haha. Min familj och hennes familj ska snart äta pizza. Har varit sugen på det ända sedan jag vaknade. Nej, hejsvejs.


TPT = Tännra På Törk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0