Mitt hjärta blöder



God morgon! Vaknade upp vid tio av en fluga som surrade som en tok runt mig. Så är det när man bor på landet, haha. Som ni ser så fick den nya designen åka upp igår. Jag är riktigt nöjd med texten och färgerna och så. Det känns väldigt mig. Harmonsikt och lugnt, fast jag undrar allt ifall det är så himla mig det... Fast headern känns sådär, så det får nog bli en ny om ett tag. Jaja, nog om det. Igår så stack jag och några vänner till Sirsjön. Det var inte så mycket folk, men vi roade oss bra ändå. Vi skrattade och pratade lite grand. Det var kul att umgås med dom igen, för det var ett tag sen sist. Vi började även planera lite inför den vecka som kommer. Ska försöka ha en riktig rolig vecka nu innan skolan börjar. Vart tog sommaren vägen liksom? Igår kände man hur höstigt det var ute. Kallt och ruggigt. Sådan tur att jag älskar när det är så då. Nu ska jag ta och beställa höstkläder bara för det. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0