Mina nya skor



Skorna jag köpte igår.

God morgon! Somnade direkt efter att jag myst färdigt framför datorn med film och bläddrat i tidningar. Vaknade upp vid halv elva och kände mig både pigg och glad. Fast nu är jag trött igen och känner konstiga smärton i magen. Men de börjar försvinna som tur är, fast har inte orkat få i mig mat än.  Idag är det nog endast en hel del städning på schemat. Vardagsrummet och badrummet i första hand. Och sen massa småplock. Men jag gör det för mina vänners skull, hihi. Känner mig förväntansfull över imorgon. En liten träff med alla innan skolan börjar. Endast fem dagar kvar ju, och en del flyttar om bara någon dag. Det har gått alldeles för fort. Men det är väl inte slutet på något fint som ska bli hemskt, det är ju slutet på nåt bra med en början av något kanske ännu bättre. Positiv jag är nu va? Jag ska ju bli en bättre människa nu. Kom på det igår i bilen påväg till Karlstad. Haha, ska till och med sluta bita på naglarna. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0