Lyllos han är man



Lyckades få hit Julia på två Harpers Island avsnitt och ett Leila bakar program. Jag, mamma och Julia satt och gapskrattade åt stackars Leila. Hm, lite konstigt, men sjuttsingen vad underhållande det var att kolla på det. Det ska väl inte bli alldeles för sent ikväll. Ska kolla lite bloggar och läsa lite innan jag sover. Det är nog det bästa innan man ska sova. Olyckligtvis så krånglar vattnet nu igen, så kanske får jag promenera till mormor till morgonen och duscha. Kallt och gött.. Bara att be en bön att det blir bra över natten. Imorgon ska jag nog höra lite med vännerna om vad helgen bjuder på. En del vill si och andra så. Ja, ska i alla fall försöka ha det kul. Kanske inte ha för höga förväntningar, tror jag glömmer bort att leva i nuet och alltid ser framåt. Borde kanske ändra på det. God natt.

Kommentarer
Postat av: Clara

SV: Tack så mycket :)

2011-08-11 @ 14:40:26
URL: http://sweetiipie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0