Jag vill känna mer



God morgon! Linnea visade mig igår på en sida som heter www.weheartit.com. Jises vilka fina bilder det fanns. Jag satt uppe hur länge som helst och kollade. Fann så många bilder på rött hår, gud vad det är snyggt! Tror nästan att jag vill bli rödhåring om ett tag. Pröva och se. Har inte den blekaste aning om hur jag skulle se ut. Så just därför vore det roligt att prova.
Inatt satt jag och Linnea uppe till halv fyra. Att vi ens orkade. Det åskade och syrran är åskrädd, så vi satt uppe och kollade på massa tecknat. Det var rätt undehållande faktikst. Alla gamla program som man såg på som ung.
Nu ska jag få i mig frukost och se ifall Linnea vaknat till liv. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0