it's serious this time



Oj vad jag snoozar nu förtiden. Det är jobbigt att gå upp. Jag vill sova. Efter denna dag plus två dagar så får jag som tur det. Sommarlov på nytt. Tjohej. Ska snart kila till jobbet, as usual. Sen när jag är färdig där så ska jag dra hem Julia till mig har jag tänkt. Glo på lite mer Harper's Island. Och kanske skratta lite. Så så ser min dag ut. Simpla dagar man har. Upp, jobb, hem, sova. Ungefär så. Och så springer jag runt och ser ful ut om dagarna, haha. Orkar inte lägga ner mig så mycket, vem ska jag ändå göra mig till för ändå..? Så hemska kläder, halvlockigt hår som ändå är jätteplatt och lite smink är det som gäller. Puss o hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0