Gå och sug mask inna ja kaaper bena av reej



God morgon! Jag tror hösten är påväg, det känns liksom i luften. Ruggigt och småkallt. Men jag gillar det faktiskt. Fast sommaren är nog ändå lite bättre. Igår var ju Julia på besök och vi tittade på tre avsnitt. Man kan inte sluta när man väl börjat. Men hon skulle hem med mopeden och det började mörkna, så vi fick ge oss. Jag var ju även tvungna att sova. Det var en kul kväll. Vi satt och skrattade och var ganska tokiga mitt i denna skräckserie. Vårat tevekolland kändes inte så seriöst tillsist, haha. Vi kollade även in våra klasslistor inför gymnasiet. Vi är fem tjejer och femton killar. Yeah, men det ska väl gå bra. Fast nu måste jag dra till jobbet, har inte tid att sitta här. Usch, inatt drömde jag att jag blev blond igen, vilken mardröm. Drömmer mycket konstigt nu förtiden. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0