En ny kategori kommer dyka upp



Jag började verkligen längta efter julen när jag såg dessa biler. Det är mycket mysigare under den kalla tiden på året, fast värmen är ju skönare. Typiskt mig att nämna ett ord inom kategorin mys. Nu slutpratat om det.
Jag firar min näta sista dag på jobbet med en kopp te. Vi gick igenom lite papper och sådant idag, och tydligen har jag skött mig väl. Änglabarn som man är... Hm. Haha, vilket skämt. Nja, men jag är nog hemskare än man kan tro. Har i någon timme nu försökt få ihop en ny design. Ska ta och fota lite nya bilder till den nya designen någon dag. Det ska bli lite hösttema har jag tänkt, så i september eller tidigare ska jag slänga upp den nya.
Ska nu ta och träna och hjälpa mamma med att ta in ved. Skitstarka armar här vet ni... Skämt o sido.


Ska även meddela att en ny kategori kommer dyka upp på bloggen. De ska få namnet "Texter". Eftersom jag älskar att skriva så ska jag visa upp några verk som jag lycktast/lyckas få ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0