du säger att allt ordnar sig, men ifall det inte gör det då?



Ja inatt fick jag ju ett jättekonstigt sms. Liksom öh, vad tusan? Blev jag miljonär nu halv fyra på natten? Helknasigt ju. Hörde att fler fått samma sms. Men det läskiga var ju att jag vaknade jämt innan sms:et kom. Då blev jag livrädd och trodde att någon var i mitt rum och skickade ett sms bara för att skrämmas. Haha, jag måste ha varit näst intill sovande då som fick för mig det.
Har idag legat ute i solen och mått gött. Jag har bränt mina ben så de är röda som tomater. Det har ju inte ens varit så himla mycket sol idag. Så det blir att smörja in sig rejält ikväll. Nu väntar jag på att Ernst ska börja. Ja skratta ni, men det kanske lever en tant inom mig, haha! I väntan ska jag börja lirka ihop lite mer text som jag börjat fixa fram. Yepp, det går bra här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0