don't stop the music

God morgon! Men ni kan nog stryka ordet god. Jag har fuldag idag, sådana dagar som de flesta tjejer får ibland. Då håret står åt alla håll, kläderna inte sitter bra, sminket ser konstigt ut och man bara känner "neeej, jag går och lägger mig och skiter i det här". Så så har min dag börjat. Fast att solen skiner är ju bra. Det är augusti och vi börjar skola om cirka två veckor. Deprimerande. Den här sommaren har varit en sådan stor besvikelse så att man skule vilja gråta. När man själv var ledig så jobbade nästan alla, nu när man jobbar så är det verkligen sommar. Allt som skulle göras har inte blivit gjort. Får hoppas att det blir en bättre höst. Te framför en varm brasa, massa böcker, mjuka tröjor, filtar och mys. Okej, det är inte höst än på länge. Ville bara berätta att jag ska sticka och jobba nu, sedan hem och antingen sova eller sola. Måste vila upp mig. Haha, inatt fick jag ett sms där det stod att jag vunnit 200000$ eller något liknande. Det tror jag vad jag vill om! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0