Dålig kväll


Ännu en bild från i todags.

Nu kommer jag låta så himla snål, men det är jag inte, i alla fall inte vanligtvis. Men ikväll ska jag få låta nål. Jag la ut 295 kronor på något som hade kunnat gå på 100 kronor. Japp, jag och några få vänner stack ner till Sunne. Vi gick till en lägenhet och var där i kanske en kvart, sedan tillbaka till Kolsnäs. Men då hade klockan paserat halv elva, så då fick vi inte betala 200 kronor. Nepp, så det vara bara att slänga fram 300. Och bara för att vi inte anlänt innan halv elva så fick vi ingen lapp så att vi kunde få blåsa och få tillbaka 100 kronor när vi gick ut.  De gör sådana erbjudanden för att hålla oss minderåriga nyktra. Det var ju inte en kul där inne! Och vi missade typ hela konserten med Eric Saade. Ja, oj vad lyckat... Jag var ju nykter och hade kunnat betala endast hundra kronor, åh så himla misslyckat. Vilken värdelös kväll. Det var väl lite kul på slutet, men då tog det helt plötsligt slut. Sommaren är ju över nu. Ska sova hur länge jag vill nu en ista gång under detta lov. Sen skola. Vill inte. Jämt nu är det mesta skit känns det som. Ska sova nu. Vakna upp pigg och glad i morgon. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0