Dags för skola! Börja ettan igen.



Även om jag la mig skapligt tidigt igår kväll, så somnade jag inte förrän långt in på natten. Jag vred mig runt i sängen, sprang fram och tillbaka och släppte in och ut katter rom jamade och drack te för att jag frös. Jag fick helt enkelt sysselsätta mig så att jag skulle bli riktigt trött. Men jag somnade i alla fall till sist. Och nu är det bara en timme kvar tills jag ska dra till skolan och möta upp några vänner innan vi tar våra första steg i Stjerneskolan. Jag är riktigt nervös nu. En helt ny klass, en helt ny skola, nytt, nytt, nytt. Det känns lite stort faktiskt. Men mest läskigt jämt nu. Men det kommer nog gå jättebra. Min dag har ju i alla fall börjat bra. Håret blev bra, sminket helt okej, jag åt en god frukost och jag kan kolla på Vakna Med The Voice som nu äntligen har dragit igång igen. Så en mysig morgon. Men vi hörs sen då jag kan berätta om hur min första dag på gymnasiet var. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0