But that was when I ruled the world



Hm. Hur skulle man kunna berskriva denna dag? Urkass. Näst intill i alla fall. Under kemin fick vi väl oss några glada skratt, men resten av dagen alltså... Under fysiken så lyckades jag och min kära vän klanta till oss och göra helt fel. Jag som vanligtvis brukar vara bra på fysik. Och så kom vi försent till gympan och hade även glömt gympagrejerna. Man gör verkligen ett bra förstaintryck på Stjerne. Nej, inte alls, haha. Kommer väl sänka mig och hamna på en parkbänk i framtiden. Fast i morgon ska jag skärpa mig. Sova lite mer i natt tror jag. Under samhällskunskapen så brydde jag mig inte om jag lyssnade på vad han sa eller ej, det enda jag försökte göra var att hålla mig vaken. Hade jag blundat lite för länge så hade jag trillat ihop med huvudet i bänken och sussat sött. Har två läxor till fredagen som jag ska börja ta itu med. Kanske ett varmt bad med, för ack så kallt det är.

Kommentarer
Postat av: Julia

fint hår.....

2011-08-30 @ 19:33:52
URL: http://juliakarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0