Barnen avgudar mig....



åhhh, visst har jag gulliga fans som skickar fanbilder till mig?!
...Haha, jag skojar bara. 
Har varken fans eller barn som älskar mig. Men visst är de söta som ger mig sådana fina bilder? Tyckte att de var värda att visas upp på bloggen. Gullungar alltså. Kramas, sitta i knä och hålla hand. Närhet som bara den, haha. Men det är väl lite kul att de gillar än ändå. Och när de säger att man till och med målar fint så smälter ju ens hjärta. De som inte vet det är ju min talang för målning noll. Så jag gillar mitt jobb. Det är ju endast två dagar kvar. Åhh, jag läntar efter att få sova ut.
Jag som hoppats på att få hit Julia idag, men så jobbar hon. Får väl kolla film själv då med en kaffekopp som sällskap. Vädret är ju att dö för idag. Nej, jag avskyr det. Blöt bara genom att sticka ut hvudet en snabbis. Har en väldig fundering över vad jag ska göra till helgen. Inge är inplanerat. Spela tevespel med sis tro? Var jättelänge sedan.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vart jobbar du ? =)

2011-08-10 @ 19:50:00
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0