Sirsjön



Då var man hemma efter fyra timmar vid Sirsjön. Grillning, prat, dans, skratt och ja... Ett härligt gäng är vi. Blev väldigt trött nu när jag kom hem, men det är väl bra, för jag ska upp runt fem i morgon. Happ, inte mycket mer med den saken.
I morgon är det ju Valborg, men den missar jag. Det stör mig lite grand. Fast vad gör man? Önskar alla där hemma en bra kväll med vännerna. Men ta det lugnt för guds skull! Jag minns ju förra Valborg. Då var jag med mina vänner och alla ungdomar runt om en var lite borta..? Då blev jag rätt skärrad. Menmen...
God natt så hörs vi i morgon innan jag sticker. Ska försöka hålla er så uppdaterade som möjligt! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0