Nej, Torsby är inte ett raggarträsk, även om det verkar så ibland


Marie och syrran!

"Jag ödslade en halvtimme av mitt liv på det här?" var syrrans kommentar efter att ha sett på En dag i Torsby. Jag skäms, måste jag säga. Världen, i alla fall Sverige, måste ju tro att allt som kretsar i huvudet på oss här är: Bilar, rockabilly och Granevik. Om så är fallet så undrarar jag verkligen varför jag bor här i Torsby. Mitt liv kretsar inte runt de där tre sakerna, inte det minsta faktiskt. Visst är Torsby lite så, men inte alls så mycket som det framstod. Nej, jag blev lite sur måste jag säga. Jag lever ett rätt normalt tonårsliv här i denna lilla by, tror jag. Inte alls så som det verkar i dokumetnären.
Nej nu sa jag gå till min raggarbil och sätta på lite rockabillymusik och fara iväg till Granevik. Vi hörs.
Nej jag var inte seriös.

Lite bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0