I still need you, but I'm ok



Nu börjar jag bli mig själv igen, efter att ha varit irriterad ett bra tag under denna dag. Med en kopp kaffe så blir allt så mycket bättre, haha! Jag har avrit ute och kollat i tidningar och bara slappat i solen. I morgon ska jag fixa klart (börja) med bildprojektet med mina Julior. Så då ska jag upp rätt tidigt.

Nicki Minaj – Girls Fall Like Dominoes

28/4 Bildprojekt
29/4 Grillning med vännerna
30/4 Valborg - Till Falun
1/5 Idol
2/5 Falun -Borlänge - Hem
6/5 UKM i Säffle
7/5 UKM - Hem ifrån Säffle
9/5-13/5 Barcelona
14/5 Jag 16 år!
15/5 Kalas med familjen
20/5 eller 21/5 Firning med vännerna

Erkänn att ni är avundsjuka på min majmånad? ;)

Poets – What Difference Does It Make

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0